wtorek, 3 maja 2011

Zaszczytny plebiscyt i moja skromna osoba


Moi Drodzy,
niedawno Ktoś wyciął mi niezły numer.
Pewnego pięknego dnia otrzymałam e-maila z informacją o tym, iż zostałam zgłoszona do konkursu na Dziennikarza Obywatelskiego 2010 roku. Przez kogo? Kiedy? Jak? Gdzie?

Tego nie wiem po dziś dzień. I długo, długo zastanawiałam się nad wzięciem udziału w tym konkursie, gdyż z założenia nie lubię takich "szopek". Stwierdziłam jednak, iż ten tajemniczy Ktoś chciał zrobić mi przyjemność, może nawet jakoś wyróżnić, więc nie mogę jego i moich wiernych Czytelników zawieść :)

Słowo się rzekło.
Głosowanie zaś rozpoczęło wczoraj.
Niestety, takie jakiego nie lubię najbardziej - SMSowe.
Wiem, że takie głosowanie wiąże się z kosztami, a prośba o głosy kojarzy mi się z jałmużną.

Jednakże Wiadomości24.pl - czyli portal organizujący Plebiscyt - dla SMSowych "głosowaczy" ma do rozlosowania fajne nagrody.
Dlatego uprzejmie, z niemalże czystym sumieniem, Was, moi kochani, proszę o głosy na moją recenzję, którą możecie przeczytać tutaj:
Byt jako byt




Teraz nieco formalności. Głosuje się poprzez wysłanie SMSa na nr 7055 o treści dzob.62

Jeśli pragniecie walczyć o nagrodę dla głosujących musicie w treści SMSa podać także krótkie uzasadnienie (bez polskich znaków!)

Szczegóły dotyczące konkursu oraz jego regulamin znajdziecie na stronie Wiadomości24.pl

Głosy możecie oddawać aż do 31 maja b.r.

Z góry dziękuję i zachęcam również do głosowania na Wykredowaną oraz Agnes :)
Link

12 komentarzy:

  1. Ojoj gratuluję :)
    I przez sympatię, którą darze twojego bloga sms, wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ktoś zgłosił. Przeżyłam duży szok, kiedy przeczytałam wiadomość na poczcie.
    Dziękuję, że o tym wspomniałaś na blogu, bo ja bym nawet nie wiedziała, że rozpoczęło się głosowanie.

    Dałam w notce link do Twojego postu, żeby inni na Ciebie głosowali.

    Pozdrawiam i życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci serdecznie i trzymam kciuki, aby się udało:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i już zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje - głosuję oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane,
    dziękuję Wam pięknie za miłe słowa i głosy.

    Muszę przyznać, że nasz blogowy światek w tym konkursie jest reprezentowany i to nawet dosyć mocno - poza mną, w plebiscycie został nominowany także tekst Wykredowanej (Vampire_Slayer - cieszę się, że mogłam Ci pomóc i pozdrawiam!!!) oraz Agnes.
    Więcej nas tam nie zauważyłam, ale jutro, na spokojnie przejrzę resztę tekstów :)

    Muszę przyznać, że niestety, do tej pory niewiele znalazłam recenzji książkowych - a szkoda!

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkia gratulacje! Za wszystkie blogerki trzymam mocno kciuki :) Jednego smsa już wysłałam - dla Vampire_Slayer, teraz muszę podratować stan konta, by móc wysłać kolejne dla reszty blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Numer faktycznie ciekawy Ci ktoś wywinął ;)

    Zagłosuję i powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia. Powodzenia :) Sms wysłany. Fani literatury powinni się wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do licha, jakie ja mam zaległości blogowe, dzięki za notkę, przypomniałaś mi, że też mnie ktoś zgłosił :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...