Przeczytałam 94 książki z mojej półki.
Do przeczytania zostało mi jeszcze: 337 pozycji
1. Almeddine Rabih "Hakawati, mistrz
opowieści"
2. Bruczkowski Marcin "Bezsenność w
Tokio"
3. Dehnel Jacek "Lala"
4. Diaz Junot "Krótki i niezwykły żywot
Oscara Wao"
5. Domosławski Artur "Kapuściński
Non-Fiction"
7. Fox Marta "Karolina XL"
8. Fox Marta "Karolina XL
zakochana"
9. Giffin Emily "Coś niebieskiego"
10. Goddard Robert "Zamknięty
rozdział"
11. Kalicińska Małgorzata "Dom nad
rozlewiskiem"
12. Kapuściński Ryszard "Autoportret
reportera"
13. Kapuściński Ryszard "Lapidarium"
14. Kapuściński Ryszard "Lapidarium
II"
15. Kapuściński Ryszard "Lapidarium
III"
16. Kapuściński Ryszard "Lapidarium
IV"
17. Kapuściński Ryszard "Lapidarium
V"
18. Kapuściński Ryszard "Lapidarium
VI"
19. Kapuściński Ryszard "Rwący nurt
historii: Zapiski o XX i XXI wieku"
20. Kapuściński Ryszard
"Szachinszach"
21. Kapuściński Ryszard "Ten inny"
22. Kapuściński Ryszard "Wojna
futbolowa"
23. Khashoggi Soheir "Miraże"
24. Knapp Caroline "Alicji K. życiowy
poradnik, bezradnik"
25. Mahfuz Nadżib "Opowieści starego
Kairu"
26. Matuszkiewicz Irena "Agencja
złamanych serc"
27. Mehran Marsha "Zupa z granatów"
28. Monaldi
Rita, Sorti Francesco "Imprimatur"
29. Monaldi
Rita, Sorti Francesco "Secretum"
30. Moore Christopher "Baranek”
31. Padura Leonardo "Gorączka w
Hawanie"
32. Padura Leonardo "Wichura w Hawanie”
33. Prodohl Gunter "Pitawal przestępstw
niezwykłych"
34. Remarque
Erich Maria "Łuk triumfalny"
35. Riley Judith Merkle "Księga
Małgorzaty"
36. Roach Mary "Sztywniak. Osobliwe życie
nieboszczyków"
37. Ruiz Zafon Carlos "Gra anioła"
38. Salmonowicz Stanisław, Szwaja Janusz,
Waltoś Stanisław "Pitaval krakowski"
39. Sthers
Amanda "Chicken street"
40. Swift
Graham "Kraina wód"
41. Szymborska Wisława "Poczta literacka,
czyli jak zostać (lub nie zostać) pisarzem"
42. Thorwald Jurgen "Stulecie chirurgów:
Według zapisków mojego dziadka, chirurga H. St. Hartmanna"
43. Thorwald Jurgen "Stulecie
detektywów"
44. Waltari Mika "Egipcjanin Sinuhe"
45. Witkowski Michał "Barbara
Radziwiłłówna z Jaworzna - Szczakowej"
46. Wood Barbara "Ulica Rajskich
Dziewic"
w zaburzonej kolejności alfabetycznej:
47. al-Aswani Ala "Chicago"
48. Gregory Philippa "Kochanice
króla"
49. Hosseini Khaled "Tysiąc wspaniałych
słońc"
50. Schmitt Éric - Emmanuel "Opowieści o
Niewidzialnym"
51. Şafak Elif "Bękart ze Stambułu"
52. Vargas Llosa Mario "Ciotka Julia i
skryba"
54. Magure
Gregory "Wicked: Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu" (recenzja dla
Wydawnictwa Initium)
59. Jacq
Christian ""Ramzes: Syn Światłości. Świątynia Milionów lat" (recenzja dla Wydawnictwa Zysk i S-ka)
60. Wojtyś Zbigniew "Pierścień
Bolesława"
61. de Blasi Marlena "Tamtego lata na
Sycylii"
65. Kotarska Maja "Ładny gips!"
66. Dąbrowski Krzysztof T. "Anima
Vilis"
67. Pamuk Orhan "Muzeum niewinności"
69. Kaplan
D. Robert "Na wschód do Tatarii. Podróże po Bałkanach, Bliskim Wschodzie i
Kaukazie" (recenzja dla
Wydawnictwa Czarne)
70. Szczepkowska Joanna "4 czerwca"
71. Kapuściński Ryszard "Podróże z
Herodotem"
72. Libera Antoni "Madame"
73. Sołżenicyn Aleksander "Oddział
chorych na raka"
74. Portela Ena Lucia "Sto butelek na
ścianie"
75. Soueif Ahdaf "Mapa miłości"
76. Dorfman Ariel "Niania i góra
lodowa"
77. Woolf Virginia "Do latarni
morskiej"
78. Katz Daniel "Kobieta pułkownika"
81. Czubaj Mariusz "Etnolog w Mieście
Grzechu. Powieść kryminalna jako świadectwo antropologiczne"
82. Adamkowicz Marek "Szepty"
83. Valko Tanya "Arabska żona"
85. Lee Tosca "Diabeł:
Autobiografia"
86. Vargas Llosa Mario "Pantaleon i
wizytantki"
88. Thorwald Jurgen "Krew królów"
89. Vargas Llosa Mario "Szelmostwa
niegrzecznej dziewczynki"
90. Gutowska - Adamczyk Małgorzata
"Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy"
93. Makłowicz Robert "Cafe Museum"
94. Oyeyemi Helen "Mała Ikar"
95. Buck Pearl S. "Wiatr ze wschodu,
wiatr z zachodu"
96. Vargas Llosa Mario "Izrael -
Palestyna: Pokój czy święta wojna"
97. Zevin Gabrielle "Gdzie indziej"
101. Gilbert
Elizabeth "Jedz, módl się, kochaj"
102. Gilbert
Elizabeth "I że cię nie opuszczę... czyli Love story"
103. Cenckiewicz
Sławomir, Gontarczyk Piotr "SB a Lech Wałęsa: Przyczynek do
biografii"
105. Littell
Jonathan "Łaskawe"
106. Bułhakow
Michaił "Mistrz i Małgorzata"
107. Evans
Richard Paul "Stokrotki w śniegu"
108. Michniewicz
Tomasz "Samsara. Na drogach, których nie ma"
109. Britton
Paul "Profil mordercy"
110. Mahfuz
Nadżib "Złodziej i psy"
111. Le
Clezio Jean-Marie Gustave "Urania"
113. Jungstedt
Mari "We własnym gronie" (recenzja
dla Wydawnictwa Bellona)
114. Khashoggi
Soheir "Mozaika"
115. Khashoggi
Soheir "Pieśń Nadii"
116. Giffin
Emily "Dziecioodporna”
117. Frank
Rina "Każdy dom potrzebuje balkonu"
118. Katende
Dorota "Dom na Zanzibarze"
119. Caleb
Carl "Alienista"
120. Kallentoft
Mons "Ofiara w środku zimy"
121. Kallentoft
Mons "Śmierć letnią porą"
122. Murakami
Haruki "1Q84: tom 1"
123. Murakami
Haruki "1Q84: tom 2"
124. Tomański
Rafał "Tatami kontra krzesła: O Japończykach i Japonii"
125. Musierowicz
Małgorzata "Imieniny"
126. Musierowicz
Małgorzata "Tygrys i Róża"
127. Musierowicz
Małgorzata "Język Trolli"
128. Al-Chamisi Chalid "Taxi: Opowieści
z kursów po Kairze"
129. as-Sania
Radża "Dziewczyny z Rijadu"
130. Mahfuz
Nadżib "Hamida z zaułka Midakk"
131. Araø Selma Lønning
"Lewą ręką przez prawe ramię"
132. Leżeńska
Katarzyna, Milewski Darek "Hakus pokus"
133. Nesbø
Jo "Trzeci klucz"
134. Krasznahorkai
Lszló "Wojna i Wojna"
135. Shalev
Meir "Chłopiec i gołąb"
136. Mercier
Pascal "Nocny pociąg do Lizbony"
137. Sanghera
Jasvinder "Córki hańby"
138. Keaton
Kelly "Z ciemnością jej do twarzy" (recenzja dla Wydawnictwa Znak
Emotikon)
139. Lee
Chang-Rae "Kiedy ulegnę"
140. Lessing
Doris "Drugie opowieści afrykańskie"
141. Silva
Daniel "Uciekinier"
142. Rudnicka
Olga "Natalii 5"
143. Pratchett
Terry "Kolor magii"
144. Pratchett
Terry "Blask fantastyczny"
145. Kapuściński
Ryszard "Imperium"
146. Şafak
Elif "Lustra miasta"
147. Szarejko
Marta "Nie ma o czym mówić" (recenzja
dla Wydawnictwa Amea)
148. Antologia
(wielu autorów) "Wbrew naturze" (recenzja
dla Wydawnictwa Amea)
149. Kardaszewicz
Krzysztof "Młode Chiny" (recenzja dla Wydawnictwa Officyna)
150. Nivat
Georges "Fenomen Sołżenicyna"
151. Dostojewski
Fiodor "Bracia Karamazow"
152. Jagielski
Wojciech "Modlitwa o deszcz"
153. Sanghera
Jasvinder "Zhańbiona"
154. Pamuk
Orhan "Nazywam się Czerwień"
155. Fryczkowska
Anna "Kobieta bez twarzy" (recenzja
dla Wydawnictwa Prószyński i S-ka)
156. Berman
Sabina "Dziewczyna, która pływała z delfinami" (recenzja dla Wydawnictwa Znak)
157. Dostojewski
Fiodor "Biesy"
158. Satyal
Rakesh "Błękitny chłopiec"
159. Sigurdardottir
Yrsa "Weź moją duszę"
160. Mahfuz
Nadżib "Kamal: Opowieści starego Kairu"
161. Ligocka
Roma "Dziewczynka w czerwonym płaszczyku"
162. Vargas
Llosa Mario "Pochwała macochy"
163. Vargas Llosa Mario "Zeszyty don
Rigoberta"
164. Koper
Sławomir "Chorwacja. Przewodnik historyczny"
165. Jungdstedt
Mari "Umierający dandys" (recenzja dla Wydawnictwa
Bellona)
166. Jungstedt
Mari "Upadły anioł" (recenzja dla Wydawnictwa Bellona)
167. Jungstedt
Mari "Słodkie lato" (recenzja
dla Wydawnictwa Bellona)
168. Rybkowska
Anna "Nell"
169. Miszczuk
Joanna "Matki, żony, czarownice" (recenzja dla
Wydawnictwa Prószyński i S-ka)
170. Trela
Grażyna "Obrazki z Nebraski" (recenzja dla Wydawnictwa
Prószyński i S-ka)
171. Pamuk
Orhan "Śnieg"
172. Murakami
Haruki "Norwegian Wood"
173. Şafak
Elif "Czarne mleko"
174. Kordel
Magdalena "Okno z widokiem" (recenzja dla Wydawnictwa
Sol)
175. Janowska
Monika B. "Gra o pałac" (recenzja
dla Wydawnictwa Zysk i S-ka)
176. Di
Angeli-Ilovan Lucie "Żniwo gniewu" (recenzja dla Wydawnictwa Zysk i S-ka)
177. Kujawska
Ewa "Dom Małgorzaty"
178. Grzebałkowska
Magdalena "Ksiądz Paradoks. Biografia Jana Twardowskiego"
179. Kotowski
Krzysztof "Krew na Placu Lalek" (recenzja
dla Wydawnictwa Prószyński i S-ka)
180. Eugenides
Jeffrey "Middlesex”
181. Mrożek
Sławomir "Dziennik tom 1: 1962-1969"
182. Lackey
Mercedes "Zwiastun burzy"
183. King
Stephen "Dallas '63" (recenzja
dla Wydawnictwa Prószyński i S-ka)
184. Schmitt Eric-Emmanuel "Kiki van
Beethoven"
185. Monroe Marilyn "Fragmenty"
186. Oates Joyce Carol "Blondynka"
187. Kret
Jarosław "Mój Egipt"
188. Shah
Tahir "Dom Kalifa: Rok w Casablance"
189. Fielding
Helen "Potęga sławy"
190. Howell
Dorothy "Torebki i morderstwo"
191. Picoult
Jodi "Tam gdzie ty" (recenzja dla Wydawnictwa
Prószyński i S-ka)
192. Jaszczuk
Paweł "Marionetki" (recenzja
dla Wydawnictwa Prószyński i S-ka)
193. Jonasson
Jonas "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" (recenzja dla Wydawnictwa Świat
Książki)
194. Andrews
V. C. "Kwiaty na poddaszu" (recenzja
dla Wydawnictwa Świat Książki)
195. Wells
Dan "Nie jestem seryjnym mordercą"
196. Wells
Dan "Pan Potwór"
197. Warda
Małgorzata "Dziewczynka, która widziała zbyt wiele" (recenzja dla Wydawnictwa Prószyński i
S-ka)
198. Węgłowski
Adam "Przypadek Ritterów"
199. Howell
Dorothy "Torebki i trucizna"
200. Andrews
V. C. "Płatki na wietrze" (recenzja
dla Wydawnictwa Świat Książki)
201. Lupton
Rosamund "Siostra" (recenzja dla Wydawnictwa Świat Książki)
202. Lupton
Rosamund "Potem" (recenzja dla Wydawnictwa Świat
Książki)
203. Koper
Sławomir "Polskie piekiełko: Obrazy z życia elit emigracyjnych
1939-1945"
204. Pamuk
Orhan "Cevdet Bej i synowie"
205. Blake
Sarah "Niedoręczony list"
206. Signorini
Alfonso "Zbyt dumna, zbyt krucha"
207. Signorini
Alfonso "Marilyn: Żyć i umrzeć z miłości"
208. Higgins
Lisa Verge "Przyjaciółki"
209. Roberts
Sheila "Uliczka aniołów"
210. Chutnik
Sylwia "Dzidzia"
211. Diffenbaugh
Vanessa "Sekretny język kwiatów"
212. Niewidowski
Zygmunt "30 lat życia z Madzią"
213. Litmanowicz
Marek R. "Apsara"
214. Ruiz
Zafón Carlos "Więzień nieba"
215. Sigurdardottir
Yrsa "Pamiętam cię"
216. Hołownia
Szymon "Kościół dla średnio zaawansowanych"
217. Baggett
Jennifer, Corbett Holly C., Pressner Amanda "Dziewczyny w podróży"
218. Kotarska
Maja "Ostrożnie z marzeniami"
219. Trojan
Anna "Jak makiem zasiał”
220. Nawrot
Aneta "Czternaście dni tygodnia"
221. Warzecha
Łukasz "Lech Kaczyński: Ostatni wywiad"
222. Şafak
Elif "Czterdzieści zasad miłości: Powieść o Rumim"
223. Andrews
V.C. "A jeśli ciernie" (recenzja dla Wydawnictwa Świat
Książki)
224. Kennedy
Douglas "Kobieta z Piątej Dzielnicy"
225. Modelski
Łukasz "Dziewczyny wojenne"
226. Culver
Chris "Opactwo"
227. Ducret
Diane "Kobiety dyktatorów"
228. Obuch
Marta "Miłość, szkielet i spaghetti"
229. Cherezińska
Elżbieta "Korona śniegu i krwi"
230. Morgenstern
Erin "Cyrk nocy"
231. Wiśniewski
Janusz L., Wownenko Irada "Miłość oraz inne dysonanse"
232. Paul Allen "Katyń"
233. Martin Gerald "Gabriel Garcia
Marquez: Życie"
234. Murakami
Haruki "Zniknięcie słonia"
235. Rowling
J.K. "Trafny wybór"
236. Nichols
Mary "Altana"
237. Samozwaniec
Magdalena "Maria i Magdalena"
238. Osiecka
Agnieszka, Przybora Jeremi "Listy na wyczerpanym papierze"
239. Mahfuz
Nadżib "Rozmowy nad Nilem"
240. Lokko
Lesley "Pamiętne lato"
241. Edwards-Jones Imogen, Autor Anonimowy
"Plaża Babylon"
242. Gilbert
G. M. "Dziennik norymberski"
243. Greene
Joshua M. "Sprawiedliwość w Dachau: Opowieść o procesach nazistów"
244. Andrews
V. C. "Kto wiatr sieje..." (recenzja dla Wydawnictwa Świat
Książki)
245. Snellman
Anja "Bogowie na balkonie"
246. Sowa
Kazimierz "Moje syberyjskie podróże"
247. Murakami
Haruki "1Q84: tom 3"
248. Pilch
Jerzy "Dziennik"
249. Allende
Isabel "Ines, Pani mej duszy"
250. Sigurdardottir
Yrsa "W proch się obrócisz"
251. Grabski
Maciej "Ksiądz Rafał: Niespokojne czasy"
252. Gutowska-Adamczyk
Małgorzata "Podróż do miasta świateł: Róża z Wolskich"
253. Manicka
Rani "Matka ryżu"
254. Joyce
James "Ulisses"
255. Jagielska
Grażyna "Miłość z kamienia"
256. Śledziński
Kacper "Cichociemni"
257. Kennedy Jacqueline, Schlesinger Arthur M.
"Jacqueline Kennedy. Historyczne
rozmowy o życiu z Johnem F. Kennedym"
258. Jungstedt
Mari "Podwójna cisza"
259. Colette
"Klaudyna w szkole"
260. Waugh
Evelyn "Daleko stąd..."
261. Mahfuz
Nadżib "Ród Aszura"
262. Shafak
Elif "Honor"
263. Pilch
Jerzy "Wiele demonów"
264. Cabre
Jaume "Wyznaję"
265. McCall
Smith Alexander "44 Scotland Street: Opowieści przy kawie"
266. Munro
Alice "Za kogo się ty uważasz"
267. Shafak
Elif "Sufi"
268. Papużanka
Zośka "Szopka"
269. Murakami
Haruki "Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa"
270. Murakami
Haruki "Kafka nad morzem"
271. Hosseini
Khaled "Chłopiec z latawcem"
272. Hosseini
Khaled "I góry odpowiedziały echem"
273. Galbraith
Robert "Wołanie kukułki"
274. Ficner-Ogonowska
Anna "Krok do szczęścia"
275. Baniewicz
Elżbieta "Janusz Gajos: Nie grać siebie"
276. Riding
Alan "A zabawa trwała w najlepsze: Życie kulturalne w okupowanym
Paryżu"
277. Szwaja
Monika "Anioł w kapeluszu"
278. Żywulska
Krystyna "Pusta woda"
279. Howell
Dorothy "Torebki i strzelanina"
280. Montgomery
Lucy Maud "Historynka"
281. Montgomery
Lucy Maud "Złocista droga"
282. Kalicińska
Małgorzata "Miłość nad rozlewiskiem"
283. Kalicińska
Małgorzata "Powroty nad rozlewiskiem"
284. Cherezińska Elżbieta "Legion"
285. Nevo Eshkol "Neuland"
286. Munro
Alice "Miłość dobrej kobiety"
287. Twardoch
Szczepan "Morfina"
288. Falcones
Ildefonso "Ręka Fatimy"
289. Cabre
Jaume "Głosy Pamano"
290. Gutowska-Adamczyk
Małgorzata, Orzeszyna Marta "Paryż: Miasto sztuki i miłości w czasach
belle epoque"
291. King
Stephen "Pan Mercedes"
292. Marias
Javier "Gorączka i włócznia"
293. Levy
Marc "Pierwsza noc"
294. Burston
Paul ""Miłość, małżeństwo i cała reszta"
295. Gauger
Soren "Nie to/Nie tamto"
296. Zusak
Markus "Złodziejka książek"
297. Orbitowski
Łukasz "Horror show"
298. Helprin
Mark "Zimowa opowieść"
299. Boniecki
Adam "Lepiej palić fajkę niż czarownice"
300. Murakami
Haruki "Słuchaj pieśni wiatru; Flipper roku 1973"
301. Tischner
Józef "Dziennik 1944-1949: Niewielkie pomieszanie klepek"
302. Wilk
Paulina "Lalki w ogniu"
303. Swann
Leonie "Sprawiedliwość owiec"
304. red.
Mariusz Szczygieł "100/XX: Antologia polskiego reportażu XX wieku: Tom
1:1901-1965"
305. red.
Mariusz Szczygieł "100/XX: Antologia polskiego reportażu XX wieku: Tom 2:
1966-2000"
306. Catton
Eleanor "Wszystko co lśni"
307. Ostergren
Klas "Gangsterzy"
308. Wroński
Marcin "Kwestja krwi" (recenzja dla Grupy Wydawniczej
Foksal)
309. Twardoch
Szczepan "Drach"
310. Opracowanie
Magdalena Miecznicka "Mrożek w odsłonach. 39 opowieści z różnych miejsc i
czasów"
311. Antoine de Saint Exupery "Mały
książę"
312. Thomas Isabelle, Veysset Frederique
"Francuski szyk"
313. Kuhnke
Monika "Uprowadzenie Madonny. Sztuka zagrabiona"
314. Jonasson
Jonas "Analfabetka, która potrafiła liczyć"
315. Scott
James "Bez litości"
316. Ostergren
Klas "Gentlemani"
317. Nahai
B. Gina "Księżyc i anioł"
318. Cameron
Deanna "Tancerka z Kairu"
319. Swann
Leonie "Triumf owiec"
320. Munro
Alice "Dziewczęta i kobiety"
321. Szymiczkowa
Maryla "Tajemnica Domu Helclów"
322. Kamiński
Jarosław "Wiwarium"
323. Taschler
W. Judith "Nauczycielka"
324. Swan
Madeline "Historia kotów"
325. Grzebałkowska
Magdalena "1945. Wojna i pokój"
326. Bułhakowie
Michaił i Jelena "Dziennik Mistrza i Małgorzaty"
327. Murakami
Haruki "Mężczyźni bez kobiet"
328. Wiśniewski
L. Janusz "I odpuść nam nasze..."
329. Iwaszkiewicz
Jarosław, Wajda Andrzej "Korespondencja"
330. Burnett
F. H. "Mała księżniczka"
331. Tuszyńska
Agata "Tyrmandowie. Romans amerykański"
332. Zoll
Andrzej "Zollowie: Opowieść rodzinna"
333. Gaskell
Elizabeth "Panie z Cranford"
334. Gaskell
Elizabeth "Północ i Południe"
335. Duhigg
Charles "Siła nawyku"
336. Rutherfurd
Edward "Nowy Jork"
337. Janicki
Kamil "Upadłe damy II Rzeczpospolitej"
338. Cherezińska
Elżbieta "Turniej cieni"
339. Kołodziejczyk
Marcin "Dysforia"
340. Roberts Gregory David
"Shantaram"
341. Dziewit - Meller Anna "Góra
Tajget"
342. Druon
Maurice "Królowie przeklęci. Tom 1"
343. Druon
Maurice "Królowie przeklęci. Tom 2"
344. Druon
Maurice "Królowie przeklęci. Tom 3"
345. Kołodziejczyk
Marcin "Bardzo martwy sezon"
346. Kopińska
Justyna "Polska odwraca oczy"
347. Golachowski
Mikołaj "Czochrałem antarktycznego słonia"
348. Szymborska
Wisława, Filipowicz Kornel "Najlepiej w życiu ma Twój kot"
349. Szabłowski
Witold "Sprawiedliwi zdrajcy: Sąsiedzi z Wołynia"
350. Szymiczkowa
Maryla "Rozdarta zasłona"
351. Hugo
- Bader Jacek "Skucha"
352. Dasgupta
Rana "Delhi: Stolica ze złota i snu"
353. Jakubowski
Krzysztof "Kraków pod ciemną gwiazdą"
354. Tubylewicz
Katarzyna "Ostatnia powieść Marcela"
355. Zafón
Carlos Ruiz „Cień wiatru”
356. Krall
Hanna „Na wschód od Arbatu”
357. Mularczyk
Andrzej „Co się komu śni”
358. Domarańczyk
Zbigniew „Kampucza, godzina zero”
359. Meretik
Gabriel „Noc generała”
360. Krall
Hanna „Sześć odcieni bieli i inne historie”
361. Łuszczyna
Marek "Mała zbrodnia. Polskie obozy koncentracyjne"
362. Malinowska Anna "Brunatna kołysanka"
363. Kołakowska Agata "Kolejny rozdział"
364. Eco Umberto "Jak podróżować z łososiem";
365. Kącki Marcin "Plaża za szafą"
366. Sołżenicyn Aleksander "Archipelag GUŁag 1918-1956" Tom. I-III
367. King Charles "O północy w Pera Palace. Narodziny współczesnego Stambułu"
368. Satrapi Marjane "Persepolis"
369. Łańcucka Joanna "Stara Słaboniowa i Spiekładuchy"
370. Westerman Frank "Martwa dolina"
371. Krall Hanna "Fantom bólu. Reportaże wszystkie"
372. Sacco Joe "Strefa Gazy. Przypisy"
373. Pamuła Anna "Polacos"
374. Prymaka-Oniszk Aneta "Bieżeństwo 1915"
375. Bałuk Kamil "Wszystkie dzieci Louisa"
376. King Stephen "Misery"
377. Cabre Jaume "Agonia dźwięków"
378. Lipczak Aleksandra "Ludzie z placu słońca"
379. Pamuk Orhan "Dziwna myśl w mej głowie"
380. Ragde Anne B. "Raki pustelniki"
381. Al-Tajjib Salih "Wesele Zajna"
382. Al Tajjib Salih "Sezon migracji na północ"
383. Mahfuz Nadżib "Chan al-Chalili"
384. Mahfuz Nadżib "Pensjonat Miramar"
385. Ibanez Andres "Lśnij, morze Edenu"
386. Le Guin Ursula "Ziemiomorze"
387. Kańtoch Anna "Łaska"
388. Kańtoch Anna "Wiara"
389. King Stephen "Mroczna Wieża. Tom 1. Roland"
390. Flanagan Richard "Ścieżki północy"
391. Mytting Lars "Płyń z tonącymi"
392. MacDonald Ann-Marie "Mary Rose postanawia żyć"
393. Żulczyk Jakub "Wzgórze psów"
394. Hill Nathan "Niksy"
395. Wójcik Marcin "Celibat. Opowieści o miłości i pożądaniu"
396. Orbitowski Łukasz "Exodus"
397. Sekielski Tomasz "Zapach suszy. Susza I"
398. Kuczok Wojciech "Czarna"
399. Khadra Yasmina "Aniołowie umierają od naszych ran"
400. Seidler Barbara "Pamiętajcie, że byłem przeciw"
401. Chmielewski Rafał "Pamiętnik adwokata"
402. Bradley Alan "Zatrute ciasteczko"
403. Winnicka Ewa "Był sobie chłopczyk"
404. Kurlansky Mark "Hawana. Podzwrotnikowe delirium"
405. Brzezińska Anna "Córki Wawelu"
406. Łazarewicz Cezary "Koronkowa robota"
407. Moss Sarah "Nocne czuwanie"
408. Kamińska Anna "Wanda"
409. McDonald Bernadette "Kurtyka. Sztuka wolności"
410. Kortko Dariusz, Pietraszewski Marcin "Kukuczka: opowieść o najsłynniejszym polskim himalaiście"
411. Sides Hampton "Ogar piekielny ściga mnie"
412. Bikont Anna "Sendlerowa. W ukryciu"
413. Vance J.D. "Elegia dla bidoków"
414. Szejnert Małgorzata "Wyspa węży"
415. Krakauer Jon "Missoula. Gwałty w amerykańskim miasteczku uniwersyteckim"
416. Strout Elizabeth "Olive Kitteridge"
417. Auster Paul "4 3 2 1"
418. Winnicka Ewa, Łazarewicz Cezary "1968. Czasy nadchodzą nowe"
419. Flagg Fannie "Całe miasto o tym mówi"
420. Nesterowicz Piotr "Cudowna"
421. Kalwas Piotr Ibrahim "Egipt. Haram Halal"
422. Musierowicz Małgorzata "Czarna polewka"
423. Musierowicz Małgorzata "Żaba"
424. Łapicki Andrzej "Jutro będzie "Zemsta"
425. Moss Sarah "Między falami"
426. Szymborska Wisława, Herbert Zbigniew "Jacyś złośliwi bogowie zakpili z nas okrutnie"
427. Bunda Martyna "Nieczułość"
428. Michalewicz Iza "Zbrodnie prawie doskonałe"
429. Chmielarz Wojciech "Podpalacz"
430. Cabre Jaume "Podróż zimowa"
431. Aramburu Fernando "Patria"
różowe = przeczytane
402. Bradley Alan "Zatrute ciasteczko"
403. Winnicka Ewa "Był sobie chłopczyk"
404. Kurlansky Mark "Hawana. Podzwrotnikowe delirium"
405. Brzezińska Anna "Córki Wawelu"
406. Łazarewicz Cezary "Koronkowa robota"
407. Moss Sarah "Nocne czuwanie"
408. Kamińska Anna "Wanda"
409. McDonald Bernadette "Kurtyka. Sztuka wolności"
410. Kortko Dariusz, Pietraszewski Marcin "Kukuczka: opowieść o najsłynniejszym polskim himalaiście"
411. Sides Hampton "Ogar piekielny ściga mnie"
412. Bikont Anna "Sendlerowa. W ukryciu"
413. Vance J.D. "Elegia dla bidoków"
414. Szejnert Małgorzata "Wyspa węży"
415. Krakauer Jon "Missoula. Gwałty w amerykańskim miasteczku uniwersyteckim"
416. Strout Elizabeth "Olive Kitteridge"
417. Auster Paul "4 3 2 1"
418. Winnicka Ewa, Łazarewicz Cezary "1968. Czasy nadchodzą nowe"
419. Flagg Fannie "Całe miasto o tym mówi"
420. Nesterowicz Piotr "Cudowna"
421. Kalwas Piotr Ibrahim "Egipt. Haram Halal"
422. Musierowicz Małgorzata "Czarna polewka"
423. Musierowicz Małgorzata "Żaba"
424. Łapicki Andrzej "Jutro będzie "Zemsta"
425. Moss Sarah "Między falami"
426. Szymborska Wisława, Herbert Zbigniew "Jacyś złośliwi bogowie zakpili z nas okrutnie"
427. Bunda Martyna "Nieczułość"
428. Michalewicz Iza "Zbrodnie prawie doskonałe"
429. Chmielarz Wojciech "Podpalacz"
430. Cabre Jaume "Podróż zimowa"
431. Aramburu Fernando "Patria"
różowe = przeczytane